2010. december 1., szerda

Benne vagyok az MLM, az üzleti magazin 2. számában :-)

Vajon hogyan kerültem bele?

- Nem, nem hirdető vagyok. Mivel ez egy független magazin, ezért egyik MLM cég, vagy annak tagjai sem jelennek meg reklámokkal.

- Interjú még nem készült velem, bár sose lehet tudni, hogy egyszer majd... :-)

- Még cikket sem írtam, örülök, ha egy blogbejegyzésre futja...

Akkor hogyan?
Az olvasói vélemények között olvasható a írásom.
Talán már Te is olvastad az első blog bejegyzésem, az MLM, az üzleti magazin 1. számáról.

A Facebook-on gyorsan lájkoltam - like-oltam -Teccik - Tetszik  (ahogy tetszik :-)  ) az újságot.

Nyitottak egy új fórumtémát:

HOGY TETSZIK AZ ELSŐ SZÁM?

Kérlek írjátok meg az első-második... benyomásotokat a magazin 1. számáról!

Én ezt írtam:

Írtam a magazinról egy blogbejegyzést! + a link
És nemsokára ez a válasz érkezett:
Kedves Judit! (Faragóné!)
Remélem nem okoz gondot a tegeződés. Megnéztem a blogbejegyzésed, nekem nagyon tetszett. Azt szeretném kérdezni, hogy ha a szerkesztőségi stáb úgy dönt, akkor hozzá járulsz e, egy nagy felbontású képpel a (a bejegyzés végén szereplőre gondolok) az "olvasóink írták" rovatba való megjelentetéshez? 
Válaszom: 
Köszönöm a kérdést, természetesen szívesen együttműködök, ha szeretnétek!
Úgyhogy leleveleztük. Elküldtem a képet nagy felbontásban, de az végül még sem lett benne az újságban helyhiány miatt. Pedig úgy lett volna az igazi. Mert hát az egy kicsit vicces vélemény, hogy a gyerekek is ezt olvassák, mert a két éves kisfiam egyelőre csak a maga módján, képnézegetéssel olvassa. :-)
Na de azért a második számról már a kislányom sem maradhatott le.
Nálunk a gyerekek még mindig ezt olvassák. :-)

Egyébként nagyon jó a második szám is! Nagyon sok hasznos cikkel, nagyon színvonalas lett ez a magazin is.

Ajándék: itt letölthető Randy Gage Manifestoja: http://profimlm.com/randy_gage_manifesto.html

Mivel azt gondolom, hogy rendszeres olvasója szeretnék lenni az MLM magazinnak, ezért élek az előfizetés lehetőségével. http://profimlm.com/akcio.html

Happy Networking!
:-)

Judit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése