2011. október 31., hétfő

Bagdi Bella és Bagdy Emőke

Mostanában e két hölgy nagy hatással van az életemre.

25-én, kedden a Nyitott Akadémia előadásának keretében mentünk négyen Budapestre -  a Balassi Intézetbe. Fodor Anikó hívott meg Bagdy Emőke és Váradi Tibor - Testi tünetek: A lélek rejtjeles üzenetei című előadására.
Bár végig jegyzeteltem, különösen az első előadást, most nem ezt szeretném megmutatni Nektek, hanem néhány pozitív gondolatot, egy kis életérzést... Valamit, ami elgondolkodtat, és rádöbbent, hogy némi odafigyeléssel, és sok-sok szeretettel, mennyire sokat tehetsz gyermekeid, párod és saját magad boldogságáért.
"A szeretet a legfőbb gyógyító erő!" 

Az agykontroll hírlevélben pedig rátaláltam Bagdi Bella egyik dalára, és jó néhányat végighallgattam. Majd egyszer csak a kettő összekapcsolódott, máris mutatom hogyan, de először kezdjük egy Bagdi Bella dallal: 



Bagdi Bella http://www.mentalfocus.hu/ oldalán találtam ezeket a videókat:
Prof. Dr. Bagdy Emőke: Miért fontosak a pozitív megerősítések az életünkben?


Prof. Dr. Bagdy Emőke: Miért vésődnek be agyunkba a megerősítések?


Prof. Dr. Bagdy Emőke: Mi a véleménye a tudománynak a pozitív megerősítésekről?


Prof. Dr. Bagdy Emőke: Hogyan vált ki a zene érzelmeket?


És akkor legyen még egy zene, aminek valóban nagyon különleges hatása van:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése