2011. február 19., szombat

Hogyan válassz szponzort (tanítót) magadnak egy MLM cégben?

Előző blogbejegyzésemet folytatva, még bővebben írok a szponzorálásról. Ez az egyik legmeghatározóbb tényező a sikered elérésében.

Általában az emberek ahhoz csatlakoznak, akitől legelőször hallottak a lehetőségről. Például a hagyományos MLM rendszernél elhívják őket bemutatóra. Ha tetszik a cég, a termékek, az üzleti lehetőség, akkor csatlakozik ahhoz a személyhez.

Az online MLM-nél ez máshogy van. Itt nincs szükség arra, hogy a szponzorunk a közelünkben éljen. Az első találkozás sokszor a honlapunkon, a blogunkon keresztül történik, majd a kapcsolatfelvételt követően e-mailben, Skype-on, esetleg telefonon folytatódik a kommunikáció. A képzést segíti a belső információs rendszerünk (korlátlanul és ingyenesen elérhető online adatbázis), az ingyenesen letölthető hanganyagok, az online prezentációk, és a webkonferenciák. Sok eszköz van arra, hogy a szponzorálást egyszerűbbé, önműködővé tegyük.


De emellett nagyon fontos a szponzoroddal a rendszeres kommunikáció, a folyamatos tapasztalat csere, az eredmények és kudarcok átbeszélése, elemzése, az új módszerek megtanulása. Fontos, hogy elfogadd a szponzorod tanítását, támogatását, és segítségét. Ha üzletedet elsősorban online szeretnéd építeni, akkor válassz olyan embert, aki online is jelen van, rendszeresen frissíti az internetes oldalait.


Még néhány jó tanács Nógrádi Bence: Mikor leszel milliomos II. című könyve alapján. Folytatása a korábbi blogbejegyzésemnek.

4. Aktív hálózatépítőhöz csatlakozz!
Sokan azt hiszik, hogy csak ahhoz érdemes csatlakozni, aki "feljebb" helyezkedik el a hálózatban. Tévedés! Minél több ember van feletted, akinek érdeke fűződik a Te sikeredhez, annál több emberre számíthatsz, amikor segítség kell.
Nem baj, ha a szponzorod lelkes kezdő, és még nem jaguárral jár. Az MLM-en gyakran - helytelenül - az alapján ítéljük meg valakinek a sikereit, hogy milyen pozíciót ért el, vagy hány ember tartozik a csoportjához. Ezek nem feltétlenül tükrözik az illető szakmai tudását, felkészültségét. A jelvény csak azt mutatja meg, hogy egy adott időszakban hogyan dolgozott valaki.
A figyelemre méltó üzletépítő jele a hónapról hónapra növekvő csoportteljesítmény.

5. Képes megtanítani arra, amit tud.

A jó vezető olyan, mint egy kosárlabda edző: az a dolga, hogy megtanítsa, hogy tudod bedobni a labdát a kosárba. Türelmesen elmagyaráz neked valamit, ha kell, akár hatodszorra is. Érthetően, türelemmel és ellentmondást is tűrően tanít.

Jól vésd az eszedbe: nem olyan embert keresel, aki sok pénz keres. Olyan embert keresel, aki képes megtanítani téged arra, hogy TE sok pénzt keress!

Az egyik legelső dolog, amit egy potenciális szponzorjelölttől kérdezek, nem az, hogy mennyi volt a múlt hónapban a jutaléka vagy mióta dolgozik az MLM-ben, hanem hogy meg tud-e tanítani engem az üzletépítésre.

Hogy csatlakoztam én a DXN-hez?

A Férjem mutatta meg egy régi ismerőse honlapját egy siklóernyős fórumról. Utána 2 hétig nézegettem az ő honlapját, és sok más DXN-es honlapot. A honlapok segítségével sok DXN-es munkatársat megismerhetünk, és miénk a választás, hogy kivel szeretnénk együtt dolgozni. Én mégis visszatértem az első oldalhoz, írtam e-mailt neki, beszéltünk Skype-on, és utána csatlakoztam. Aminek nagyon örülök: nagyon jó a közvetlen szponzorom - nagy jól együtt tudunk dolgozni, de az egész szponzorvonalamtól nagyon sok segítséget kapok!


Szeretnél egy jó csapatba tartozni?
Jó lenne egy olyan szponzor, akinek a segítségével saját sikereket tudsz elérni?
Kérdezz bátran tőlem, hogy jó döntést tudjál hozni!
E-mail: stefcoffee@gmail.com  
Skype: stefcoffee
Mobil:  +36-20-338-5357   



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése