2011. december 29., csütörtök

2011 - Most múlik pontosan, engedem hadd menjen...

Az év utolsó napjai ezek. Nyugalmas csendes napok - látszólag - mégis sok mindent kell "letennem", elhatároznom, befejeznem és elkezdenem. A napokban - ahogy 1 évvel ezelőtt is - leírtam miért vagyok hálás 2011-ben. Nagyon sok mindenért. Köszönöm az életem, szeretem az életem - és mindazokat, akik részesei. Ebben az évben nagyon sokat tanultam, fejlődtem, és haladtam előre utamon. Nagy vágyaim, álmaim teljesültek. Az egyik, hogy otthonról dolgozzak az internet segítségével - megvalósult, és munkaeszközöm ez a gyönyörű, bordó DELL laptop, amire annyira vágytam - megkaptam.
Természetesen a lista ennél sokkal hosszabb és személyesebb. :-)
2012 céljait is sorra veszem és leírom. Sokkal rendezettebben, tervezettebben és tudatosabban akarom élni az életem - és az igazi egyensúlyt megteremteni az életterületeim között.

Érzem, hogy most kell megtennem bizonyos dolgokat, segíteni másoknak, és sokat tenni azért, hogy az elképzelt álmok, a kitűzött célok megvalósuljanak!
"Sose add fel! Bármi történjék is, ne add fel! Erősítsd meg szíved. Országodban túl sok energiát fordítanak az ész fejlesztésére, ahelyett, hogy a szívüket edzenék. Légy együtt érző, a barátaidon kívül mindenki mással is. Légy együtt érző, dolgozz lelked és egyben a világ békéjéért. Dolgozz a békéért, és hallgass rám: sose add fel. Nem számít, mi folyik körülötted, nem számít, mi történik. Sose add fel!" Tendzin Gjaco, a XIV. Dalai Láma
Köszönöm, hogy velem tartottál 2011-ben! Legyél boldog az új évben! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése