2010. szeptember 13., hétfő

DXN Zhi Mocha - Az én capuccinom (kapucsínóm)

Te mikor szoktál cappuccinot inni?

Én akkor, ha valami különleges élvezetre vágyom.

Emlékszem régen, ha beültünk egy barátnős beszélgetésre, én mindig egy cappuccinot rendeltem. Szerettem az ízét, a habot rajta, a lágyságát. Mindig kerestem egy olyan cappuccinot, amit otthon, magamnak is el tudok készíteni, de soha nem találtam meg, azt a hasonló kellemes ízkombinációt. Amíg rá nem találtam a DXN Zhi Mocha kapucsínójára. 

Ennek számomra igazi cappuccino íze van! S ha már "lúd, legyen kövér", jöhet rá a tejszínhab, jöhet mellé egy kis omlós édes keksz (nálam Győri Édes teljes kiőrlésű). Ez egy igazi kényeztetés. Akár egy csendes pillanatban egyedül, akár egy otthoni nyugodt beszélgetéshez.



Először a tejszínhabot kóstolom meg, ahogy összekeveredik egy kis cappuccinoval. 

Minden érzékre ható ízhatás! :-) Aztán ha már könnyen megy, akkor belemártogatom a kekszet a cappuccinoba. Nézem, ahogy a kapucsínó rétegenként halad felfelé a kekszben, aztán gyorsan szétolvad a számban. Az utolsó cseppjéig élvezem.


 
Húú, azt hiszem megyek, és iszok  egyet most is. A gyerekek még alszanak. :-)










Hozzávalók:
1 zacskó DXN Zhi Mocha
2 dl víz vagy tej vagy tejszín (ki hogy szereti)
tejszínhab (vagy tejhab)
omlós keksz

Hmmm.... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése