2010. szeptember 20., hétfő

Varázslatos Vonzerő az MLM-ben

Magda Attilával először az Okoshonlap tréningen találkoztam, amin 2010. májusában vettem részt. 

Pont az MLM Titkok weboldalát mutatta be nekünk. Akkor még nem is gondoltam, hogy hamarosan én is ezzel fogok foglalkozni. Miután kapcsolatba léptem a DXN-nel, az ő hírleveleire is feliratkoztam.

Majd jött egy tippelős játék, amiben meg kellett tippelni, hogy hány éves a Sales Storyban szereplő Kovács Klaudia. Mivel helyesen tippeltem, ingyenes letölthettem egyet a letölthető MP3-ak közül. Akkor az Atombiztos Sales gépezetet választottam. A hanganyag segített más oldalról is megismernem az értékesítést.

A hírleveleit is rendszeresen olvasom. Az őszi ajánlat keretében, olyan kedvező áron lehetett megvásárolni, a Varázslatos vonzerő az MLM-ben című tréning csomagot, hogy én sem bírtam ellenállni! :-) Ez szó szerint kihagyhatatlan ajánlat volt!

Amikor a futárszolgálat végre házhoz hozta, én izgatottan nyitottam ki a tréning csomagot! Nagyon örültem neki. Alig vártam, hogy miután a gyerekek elaludtak, végre nekiálljak olvasni. 
A tréning anyag számomra, telitalálat. Bár már a nevében is következhettem arra ("varázslatos vonzerő"), hogy  segíteni fog nekem abban, hogy még jobban tudatosítsam, és még profibban csináljam a "Vonzó Online MLM"-et!

Most ez lehet, hogy érdekesen hangzik, de engem nagyon megvilágosított abban, hogy mit csináltam rosszul az elején. Vagyis rámutatott a hibáimra, de egyúttal azt is megmutatta, hogyan kell jól csinálni!

Nagyon jól felépített az egész anyag, teljesen érthetően, logikusan fogalmaz, gyakorlati példákkal, és kiváló idézetekkel színesíti az anyagot.

"A tetteiddel, a tudásoddal Te is szolgálj rá arra, hogy érdemes legyél a leendő és a meglévő fogyasztóid, valamint a leendő és a meglévő munkatársaid figyelmére." 
Magda Attila

"Csak olyan hálózatba lépj be, aminek a terméke is komolyan érdekel!"
Ganodermás kávé függő vagyok! :-) Ezt könnyen teljesíteni tudom. :-)

"Nyomulással sok embert rá lehet venni egy vásárlásra, de Neked az a dolgod, hogy visszatérő vevőket szerezz magadnak, akik elfogyasztják vagy elhasználják a termékedet, és újra vásárolnak. A jó értékesítő és a jó MLM-ező nem elad, hanem ügyfeleket szerez."
Igen, ezen is dolgozom nap, mint nap. :-)

Tegnap, házimunka végzés közben sikerült meghallgatnom az első CD-ét.:-)
És akkor bevallom most az egyik nagy hibámat, őszintén. Nálam pontosan ez történt.
"Csak akkor leszel sikeres, ha a nagy kilengésű érzelmeket ki tudod zárni, és a kudarcokat és a sikereket is egyformán a hálózatépítés részeként tudod kezelni. Magadnál és másoknál is. Ez tesz képessé arra, hogy mindig felállj. Ennek köszönheted, ha minden egyes kudarcélmény és pofon után is azt tudod mondani, hogy ez természetes dolog, kijavítom a hibát, és megyek előre...
A túlzott lelkesedés visszaüthet. Érzelmi ingád, ha egyszer túlságosan kileng a pozitív irányba, akkor egy rövid idő múlva, de az első kudarcnál biztosan, ugyanakkora mértékben kitér az ellenkező irányba is. Vagyis lehangolt és szomorú leszel. A túlságosan erős érzelmek, legyenek azok akár negatívak, akár pozitívak, kioltják a logikus gondolkodás képességét, és nagymértékben csökkentik a munka hatékonyságát."

Bizony ezt kell megtanulnom kezelni, és szerencsére már egész jól sikerül! :-)

Hú, megyek, és olvasok még egy kicsit belőle. Ismételni sosem árt, és tényleg mindig találok valami új gondolatot benne!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése