2010. szeptember 30., csütörtök

Egy bejegyzés, ami felér öttel is! :-)

Eltökélt szándékom volt, hogy minden hónapban legalább 9 bejegyzést írok ide. Ezzel szemben van némi lemaradásom, sajnos van egy pár befejezetlen bejegyzésem is.

Azért az elmúlt időszakokban sem tétlenkedtem ám!

Sok bejegyzés született a honlapom blogjába: http://onlineuzlet.dxn.hu/blog. Érdemes átnézni a szeptember 24-28 . közötti bejegyzéseket!

Közben a linkpark.hu-n szerkesztő lettem. Első oldalam: http://immunerosites.linkpark.hu/ Amellett, hogy örülök a banneres hirdetési lehetőségnek, és a munkámmal fizetek érte, valós célom az, hogy minél több ember legyen egészséges, hogy erősítse az immunrendszerét különböző módszerekkel. Nagyon sok hasznos cikk gyűlt össze, lehet tájékozódni, és tájékoztatni is, ugyanis várom a témába vágó ajánlásokat, írjatok bátran! :-) Egyébként most kerestem rá, a Google-ben az immunerősítés szóra, és első helyen adta fel az oldalt! Nagyon örülök neki! :-)

Serényen készülök a III. VHK napra, ma vettem át 200 db névjegykártyát, és 200 db szórólapot (DXN prospektust), többször írogatok a VHK fórumban, és tetszik, ahogy pezseg az élet! Az egyik legnagyobb sikerélményem ezzel kapcsolatban az volt, hogy maga Surányi Ferenc rendelt tőlem 1 db Lingzhi Coffee 3 in 1 ganodermás kávét, és 1 db Black Coffeet. A fórumban kedvesen meg is írta a termékkel kapcsolatos pozitív tapasztalatait. :-)

Emellett természetesen tanulok folyamatosan, sok újság, könyv vár még rám kiolvasásra, és sok hanganyag meghallgatásra. A DXN termékekkel kapcsolatban egyre több pozitív tapasztalatom van (nekem és visszajelzések alapján is), amiket hamarosan megosztok Veletek. Egyre több megrendelést kapok ganodermás kávékra is, ami nagy öröm számomra. A legjobban annak örülök, ha ezzel segíthetek valakin. Azzal, hogy a hagyományos kávéjukat lecserélik ganodermás kávéra, kedvező változás történik közérzetükkel, egészségükkel.

Tegnap este a Gazdagmami tanfolyamon megismert "gazdagmamikkal" is este 10-kor Skype-on konferencia beszélgetést tartottunk, vagyis inkább "tömeg-chat" lett belőle, de sok hasznos információt megosztottunk egymással.

Előtte még este 9-kor beléptem Mátrai Szilárd: Twitter - Neked is kell? webkonferenciájára, ami az Online Marketing Szeminárium keretében a 4. ingyenes előadás volt. Ezzel egy időben beregisztráltam a Twitterre, és megszületett első bejegyzésem is: "Ma van a Kávé Világnapja! Talán már túl késő van egy jó kávéhoz, de azért még olvashatsz róla: http://onlineuzlet.dxn.hu/". Itt találsz meg: http://twitter.com/stefcoffee
 
És természetesen emellett nevelem két szép gyermekem, a házimunkát is végzem, és éljük a családi életünket.: -) Nagyon szeretem csinálni ezt a fajta online hálózatépítést, szeretem a DXN termékeket, és örülök a sikerélményeknek. Még sok jó ötletem van, hogyan lehetne még jobban csinálni, és természetesen még sokat kell tanulnom, de jó visszanézni, hogy néhány hónap alatt is hova jutottam, mennyit tanultam, mennyit fejlődtem! :-)

Azért, amit még többet szeretnék csinálni, az az, hogy másoknak is megtanítom mindezt. Várlak csapatomba, ha szeretnél egy jól működő online MLM hálózat tagja lenni, ha szeretnéd, hogy az általam megszerzett tudást megosszam Veled, és hogy együtt dolgozzunk a sikereidért! Csatlakozz hozzám! Csináljuk együtt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése