2010. június 23., szerda

Gyűjtöm az információkat

Az első 2 hét a tanulásról szól. Inkább azt mondom, csak arról. És természetesen a termékek kipróbálásáról. Gyűjtöm az információkat, és ide mindent fel is rakok, hogy lépésről lépésre megismerjem az egész rendszert, hogy megértsem a szabályokat és a lehetőségeket.


Egyet már biztosan tudok, ez nem a lottónyeremény. Ezt nem elég csak megvenni, és várni, hátha sikerül. Itt tenni is kell érte! De a siker garantált!

Tegnap ugye regisztráltam, melynek díja: 5000 Ft (ezúttal jogosult vagyok a törzsvásárlói kedvezményre).

Illetve ma megrendeltem még 1 db terméket hozzá. (Ezt tegnap elfelejtettem, de csak így lesz érvényes a regisztráció).

Feliratkoztam a hírlevélre, amely alapján 2-3 naponta kapok egy üzleti és termékes témájú hírlevelet.

Most már nem csak gyűjtöm az információt, mert az áramlik rendesen...hanem fel is dolgozom (fejben, írásban...)

Folyamatosan tanulom a termékeket és a rendszer működését. Egyre jobban tetszik! Szóval lehet még fokozni! ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése