2010. június 30., szerda

Kipróbáltuk a Lingzhi Coffee 3 in 1 kávét

Már lassan 1 hete, hogy isszuk, ezért itt az ideje, hogy beszámoljak róla.

A csomagoláson olvasható összetevők: nádcukor és növényi eredetű tejszín (ezek a tulajdonságok nagyon szimpatikusak!!!), instant kávé és Ganoderma kivonat.

Elkészítés: kb. 2 dl forró (max. 80 °C-os) vizet önts hozzá (én kb. 60-70 °C-osat szoktam, mert jól oldódik, de azért még is csak forrón az igazi, így nem is kell sokat várni, hogy elhűljön.)
Aki erősebben szereti a kávét, az kevesebb vizet is önthet hozzá.
2 dl vízzel egy kicsit cappuccino szerű kávét kaptunk, de nekünk ez a koncentráció a megfelelő.

Az 1. kóstolás: nagyon ízlett, nagyon lágy, kellemes ízű. Semmi keserű utóízt nem éreztünk utána, semmi egyéb rossz mellékhatást nem tapasztaltunk. Így tényleg igazán kellemes a kávézás!

Általában 1 csésze kávét megosztunk egymással, 2 főnek is elegendő.

Tapasztalatok: ami mindenkinek feltűnt, hogy emésztés-javító hatású! Nagyon energikus lettem a fogyasztás után, este pedig nagyon jól aludtunk!

Amit azóta tapasztaltam, és egész biztosan a kávé is segít ebben: fogytam 1 kg-ot, és sokkal hamarabb érzek telítettség érzést, amikor eszek.

A családdal is végigkóstoltattuk, és Mindenkinek elnyerte a tetszését! Már rendeltek is 1-1 dobozzal maguknak.

Ha te is szeretnéd megkóstolni kattints ide!

Már nagyon várom, hogy kipróbáljam a többi terméket is, mert a saját bőrömön szeretném tapasztalni, azok jótékony hatását.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése