2010. augusztus 31., kedd

Az Időzsonglőr verseny, és ami mögötte van

Ha már egyszer korábban írtam az Időzsonglőr versenyről, itt az ideje, hogy leírjam a végkifejletet.
Mivel semmilyen értesítőt nem kaptam, ezért a honlapon megnéztem az eredményeket, és olyan érzésem volt, mint akit hasba vágtak. 
A szavazat számok 2010. augusztus 9-én 12 órakor így álltak:
1. Hölgy 34 szavazat  (a 2. forduló 2. helyezettje)
2. Én 31 szavazattal
3. Hölgy 29 szavazat
4. Hölgy 27 szavazat (a 2. forduló 1. helyezettje)
5. Hölgy 22 szavazat
6. Hölgy 21 szavazat

Az oldalon látható végeredmény:
1. helyezett a 6. Hölgy és 21-ről 30-ra módosították szavazatainak számát
2. helyezett az 5. Hölgy és 22-ről 46-ra módosították a szavazatok számát
3. helyezett a 3. Hölgy lett 29 szavazattal (végre egy valós eredmény)

Írtam az illetékeseknek egy mailt:
...
Az észrevételem az, hogy a szavazatok száma helytelenül lett közölve.

Már a 2. fordulóban kiírt szavazat számok is a kb. 11 órás állapotot mutatják.
....

Szeretném, ha valaki segítene nekem abban, hogy megértsem hogyan jött ki a leírt végeredmény?!

"Az 1. Hölggyel" mi már valóban részesültünk helyezésben, de az Önök szabályzata ezt írta:


"Nevezni 2010. május 17-től augusztus 8.-ig lehet. A pályázókra folyamatosan lehet szavazni az oldalon regisztrációt követően. Az egyes fordulók eredményeit az adott forduló szavazási időszakban érkezett szavazatok száma alapján számoljuk. A forduló lezárultával a beérkezett szavazatok számát nullázzuk. A szavazás a következő fordulóban újra indul. Ha az előző fordulóban már neveztél, az adatlapod automatikusan versenyben marad a következő fordulókban is. "

Az nincs leírva, hogy a díjazottak már nem vehetnek részt a többi fordulóban.
Ha mégis így lenne, és valóban figyelmen kívül hagyták az eredményeinket - akkor is a valós szavazat számok alapján kellett volna a többi versenyzőt megítélni.

Egyébként valóban sok kiemelkedő, igazi időzsonglőr hölgy bemutatóját olvashattuk, és jó néhányan érdemesek lettek volna a díjakra, bár nem sikerült elegendő szavazatot gyűjteniük. Bár az első forduló kemény harcai után már sokkal kevesebb szavazattal is benne lehetett lenni az első háromban.

....
Szeretném, ha valaki leírná nekem, hogyan és miért jött ki így ez a végeredmény, mert most így egyszerűen becsapva érzem magam.

Válasz nem érkezett. 

Úgyhogy mást nem tehetek gratulálok a nyertesnek, aki amúgy valóban különleges nő, és az írása alapján valóban megérdemelten lett első.

A magam részéről ezt gondoltam:
1. Nem veszek többé ÉVA magazint (de Ti azért nyugodtan olvassátok, mert "Magatokra ismertek") helyette inkább Minerva Capitoliumát olvasok
2. Nem iszok több Rauch Nativa Ice Teat (már elfogyott az ajándék 6 üveg), helyette inkább Spica Teát, és Reishi Gano Teát iszok :-)
3. Leiratkozok a lifecoach hírlevélről, és a Facebookon is unlike (pedig tegnap is egy nagyon jó idézetet olvastam az üzenőfalán).

De most már azt gondolom, minek is. El tudom engedni ezt  az egész dolgot. Csak a szépre emlékezem. A Nativa ajándékcsomagra, a kedves emberekre, akik rám szavaztak, és arra, amit ebből az egészből tanultam.

Ma, 2010. szeptember 3-án 14:20-kor a Rauch Marketing osztályától kaptam ezt az e-mailt:

Kedves Judit,

Köszönjük észrevételét a Nativa Időzsonglörök 3. fordulójának végeredményével kapcsolatban.
Utána jártunk és felülvizsgáltuk az utolsó forduló végeredményét és az alábbi megállapításra jutottunk:
Az augusztus 9-én közzétett végeredmény nem valós számokat mutatott az alábbi okok miatt:
a szavazást nem délben, hanem később 14 óra után pár perccel került lezárásra, így tévesen a 12.00 óra után érkezett szavazatokat is számolta a rendszer.
Ezeket kiszűrve az alábbi eredmény a helyes:
(Ők, névvel írták, de én átírom a számozott Hölgyekre)
1. 1. Hölgy                            31 szavazat
1. Faragóné Keserű Judit      31 szavazat
2. 3. Hölgy                           29 szavazat
3. 5. Hölgy                           22 szavazat
3. 6. Hölgy                           22 szavazat
A tévesen közölt adatok miatt érzett csalodottsága miatt elnézését kérjük.
Mivel már egy Nativa ajándékcsomagot postáztunk Önnek, egy 1/4 éves Éva magazin előfizetést küldünk Önnek.
Mégegyszer elnézését kérjük a technikai problémák miatt, és köszönjük megértését és türelmét.
Kellemes hétvégét kívánok Önnek!  

Válaszom:
Kedves XY!

Köszönöm, hogy válaszolt. Örülök neki.

Én 14 órakor is megnéztem az eredményeket, még a lenullázás előtt. Szóval tudom, hogy akkor is mennyi volt az eredmény.

Bár legyen ez a hivatalos, írásos magyarázat.  Elfogadom.

De ahogy a blogomba is írtam: "... mást nem tehetek gratulálok a nyertesnek, aki amúgy valóban különleges nő, és az írása alapján valóban megérdemelten lett első...
El tudom engedni ezt  az egész dolgot. Csak a szépre emlékezem. A Nativa ajándékcsomagra, a kedves emberekre, akik rám szavaztak, és arra, amit ebből az egészből tanultam."

További sikeres munkát kívánok az egész csapatnak!

Faragóné Keserű Judit


Tekintettel arra, hogy már valóban elengedtem ezt a dolgot, csak annyi hozzáfűzésem van még, hogy nem fájdalom díjért írtam, hanem az igazság nevében. Azért nagyra becsülöm, hogy elismerték a hibás végeredményt. A magyarázattal nem értek egyet, de elfogadom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése