2010. augusztus 16., hétfő

Nyilvános DXN bemutató Kecskeméten

2010. augusztus 9-én, hétfőn 18 órakor részt vettem a Háry Hotelben életem első MLM, és első DXN bemutatóján.
Az előadó Kócsó László volt, akinek elmondása alapján, szintén ez volt az első bemutatója Kecskeméten - annyira online működik a DXN. (A webkonferenciák helyettesítik a bemutatókat). Egyébként ő is Kecskeméten lakik a családjával, és ő hozta be Európába a DXN termékeit.

Kinek szól ez a bemutató?
  • Mindenkinek, akit valamennyire érdekelnek a DXN termékek.
  • Annak, aki már beregisztrált és szeretne a termékfogyasztás mellett üzletépítéssel is foglalkozni. (Azaz nekem is.)
  • Aki szeretne tájékozódni, még több információt megtudni.
  • Aki szeretne terméket vásárolni.
  • Akinek nincs internet hozzáférése, és nincs lehetősége egy webkonferencia meghallgatására. 

Kinek NEM szól ez a bemutató?
  • Aki azt várja, hogy valami olyanról akarják meggyőzni, amit ő nem akar.
  • Aki azt várja, hogy részletes  termékbemutatót hall.
  • Aki egész estés szórakozásra vágyik - a bemutató mindössze 45 perc volt.

Nekem nagyon tetszett a bemutató és sokat is tanultam belőle:
  • A cél nem az, hogy bárkit "beszervezzünk", egyszerűen csak annyi, hogy megismerjék a kávét, 1-3 doboz elfogyasztása után érezzék annak jótékony hatásait, és a jövőben is szívesen fogyasszák. Ha ezeket a jó terméktapasztalatokat megosztják másokkal, akkor lehet, hogy mások is szívesen beregisztrálnak rajta keresztül... Ennyi. Így megy át a termékfogyasztás hálózatépítésbe.
  • Mit jelent a "one dragon" elv: a DXN a növények, alapanyagok termesztésétől, feldolgozásától, egészen a fogyasztók felé irányuló marketing tevékenységekig a teljes folyamatot felügyeli. Ennek köszönhetően kedvezőbb árúak a DXN termékei más MLM cégekhez viszonyítva.
  • Mesélt azokról a sikerhez vezető technikákról is amiket az  általa írt Online Aranybánya című könyvében is olvastam. Jó volt ezeket élőben is hallani és tudatosítani.
  • Nagy megerősítést kaptam abban is, hogy jól döntöttem, hogy őket választottam. Amellett, hogy nagyon szeretem a termékeiket, és élvezem azok jótékony hatásait, tetszik az egész marketing terv, a szuper értékesítő oldal, a nyomulás mentes hozzáállás.

Van ahol havonta,  Kecskeméten  általában  2-3 havonta van bemutató. Akinek  van  lehetősége,  annak  érdemes  előtte  online  tájékozódni a termékekről, és az egész rendszerről. 
Kiegészítésnek, termékvásárlásnak pedig nagyszerű lehetőség egy ilyen bemutató. 
Találkozzunk a következőn!
A nyilvános bemutatók időpontjáról és helyszínéről itt olvashatsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése