2010. augusztus 9-én, hétfőn 18 órakor részt vettem a Háry Hotelben életem első MLM, és első DXN bemutatóján.
Az előadó Kócsó László volt, akinek elmondása alapján, szintén ez volt az első bemutatója Kecskeméten - annyira online működik a DXN. (A webkonferenciák helyettesítik a bemutatókat). Egyébként ő is Kecskeméten lakik a családjával, és ő hozta be Európába a DXN termékeit.
Kinek szól ez a bemutató?
- Mindenkinek, akit valamennyire érdekelnek a DXN termékek.
- Annak, aki már beregisztrált és szeretne a termékfogyasztás mellett üzletépítéssel is foglalkozni. (Azaz nekem is.)
- Aki szeretne tájékozódni, még több információt megtudni.
- Aki szeretne terméket vásárolni.
- Akinek nincs internet hozzáférése, és nincs lehetősége egy webkonferencia meghallgatására.
Kinek NEM szól ez a bemutató?
- Aki azt várja, hogy valami olyanról akarják meggyőzni, amit ő nem akar.
- Aki azt várja, hogy részletes termékbemutatót hall.
- Aki egész estés szórakozásra vágyik - a bemutató mindössze 45 perc volt.
Nekem nagyon tetszett a bemutató és sokat is tanultam belőle:
- A cél nem az, hogy bárkit "beszervezzünk", egyszerűen csak annyi, hogy megismerjék a kávét, 1-3 doboz elfogyasztása után érezzék annak jótékony hatásait, és a jövőben is szívesen fogyasszák. Ha ezeket a jó terméktapasztalatokat megosztják másokkal, akkor lehet, hogy mások is szívesen beregisztrálnak rajta keresztül... Ennyi. Így megy át a termékfogyasztás hálózatépítésbe.
- Mit jelent a "one dragon" elv: a DXN a növények, alapanyagok termesztésétől, feldolgozásától, egészen a fogyasztók felé irányuló marketing tevékenységekig a teljes folyamatot felügyeli. Ennek köszönhetően kedvezőbb árúak a DXN termékei más MLM cégekhez viszonyítva.
- Mesélt azokról a sikerhez vezető technikákról is amiket az általa írt Online Aranybánya című könyvében is olvastam. Jó volt ezeket élőben is hallani és tudatosítani.
- Nagy megerősítést kaptam abban is, hogy jól döntöttem, hogy őket választottam. Amellett, hogy nagyon szeretem a termékeiket, és élvezem azok jótékony hatásait, tetszik az egész marketing terv, a szuper értékesítő oldal, a nyomulás mentes hozzáállás.
Kiegészítésnek, termékvásárlásnak pedig nagyszerű lehetőség egy ilyen bemutató.
Találkozzunk a következőn!
A nyilvános bemutatók időpontjáról és helyszínéről itt olvashatsz.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése