2010. augusztus 8., vasárnap

Nativa Időzsonglőr pályázat

A Nativa Időzsonglőr pályázatán az első fordulóban (2010 május 17. 12.00-tól 2010. június 8. 12.00-ig.) harmadik lettem 131 szavazattal. Nagyon keményen küzdöttem érte. Nagyon sok ismerősömnek írtam, és kértem, hogy szavazzon rám. Szerencsére sok kedves, támogató üzenetet kaptam vissza.
Köszönöm szépen Mindenkinek, aki rám szavazott! :-) 





Nyereményem egy Rauch Nativa ajándékcsomag. (Ma: 2010. augusztus 9-én érkezett meg). Örültem neki, köszönöm szépen!
Még volt benne egy Lifecoach hűtőmágnes az alábbi idézettel: 
"Az érzelmek teszik az embert emberivé. Az érzelem mozgásba lendült energia."
Robert T. Kiyosaki
A harmadik fordulóban (2010. július 9. 12.00–tól 2010. augusztus 9. 12.00-ig) is sikerült benne lennem az első háromban 31 szavazattal. Kíváncsian várom a végeredményt! :-)

Ide bemásolom a pályázati anyagot, mert szeretném, hogy később is meglegyen, hátha törlik az oldalt. Ezt 2010. május 20-án írtam. Ugye már akkor is mennyire vágytam, vártam valamire! Most már tudom, hogy a DXN a megoldás! :-)

Milyen feladatok, életterületek között zsonglőrködik?
- Anya vagyok. A legszebb és legnehezebb feladat. 
- Feleség vagyok. "Egy férfit könnyebb megszerezni, mint megtartani". Ezért sokat teszek azért, hogy kapcsolatunk harmonikus és boldog legyen. 
- Háziasszony vagyok. A család összetartása, az otthon melege, gondoskodás szép ruháról, finom ételről, tiszta környezetről... mind feladatom. 
- Nő vagyok. Ezért fontos a testi-lelki megújulás, "karbantartás". -
- Barát(nő) vagyok. Számíthat(sz) rám, segítek, meghallgatok, tanácsot adok... 
Minden területen nem tudok maximálisan teljesíteni, mert egyes élethelyzetekben más és más kerül előtérbe. Jelenleg azon dolgozom, hogy ezen terültek egyensúlyba kerüljenek egymással, és egy online vállalkozás elindulásával megteremtsem az ideális munkahelyet, amely mellett a többi életterületem is hangsúlyos marad. Ezért képzem magam online tréningekkel és tanfolyamokkal. Szakmai nyelvvizsgára is készülök. (Most már írhatnám, hogy megtaláltam az ideális munkahelyet - DXN online hálózatot építek!  :-)  )

Mire a legbüszkébb? Mi a legnagyobb nehézség, amivel sikeresen megbirkózik a mindennapokban?
Tudok alkalmazkodni a megváltozott élethelyzetekhez. Új- és új dolgokat tanulok meg. Kezdő háziasszonyként nehéz volt, hogy annyi házimunka rám szakadt. Kezdő anyukaként nehéz volt, hogy minden csak a babáról szól, és másra nincs időm. De ezekbe is beletanultam, egyre jobban ment, és bizonyos feladatokat egyre gyorsabban tudtam megoldani, így több mindenre jutott időm. A legnehezebb, hogy a napi feladatok mellett, mindig meglegyen a jó hangulat, hogy a házi munka mellett a gyerekekre is jusson elég figyelem, hogy ezek mellett a férjem egy vidám asszony várja haza (finom vacsorával). 

Honnan meríti az energiát, hogyan szokott feltöltődni?
Feltöltődés számomra a tanulás (olyat tanulok, amit szeretek és érdekel), ezoterikus hangoskönyveket, meditációkat hallgatok, meditálok. Házi munka közben is (amíg a gyerekek alszanak vagy valaki más vigyáz rájuk) ilyen pozitív, megerősítő gondolatokat hallgatok. Így gyorsan telik az idő, és mire végzem, azt érzem, nem hogy belefáradtam, hanem lelkiekben megerősödtem. 
Feltöltődöm, ha csak magamra figyelek, és az önismeret útján járok. De feltöltődöm, ha "kiszabadulva" az otthoni légkörből elmegyek például vásárolni. 
Az alkotás öröme is igazán kikapcsol. Szeretek fényképezni, festegetni, rajzolni (a jobb agyféltekés rajzolást munkafüzetből tanulom), gobelinezni - mind-mind amatőr szinten, de nagy lelkesedéssel. 
A legjobb dolog azonban, minél több helyzetben megtalálni a pillanat örömét. Nézni a nevető, játszó gyermekeim, rácsodálkozni a természet, az élet szépségeire, és hálát adni mindenért amim van. :-)

Mi az tipp, trükk, jó tanács, amit szívesen megoszt másokkal, hogy ők is sikeres időzsonglőrök legyenek?
- Kiszervezés - egyes feladatokat, valamilyen házimunkát, kis bevásárlást, vagy gyerekeket olyan jó, néha másokra bízni. Fogadj el segítséget! 
- Tűzz ki célokat! Ismerd meg önmagad! Tudd mi a legfontosabb Neked, és ezek alapján állítsd sorrendbe őket. Tervezd meg időbeosztásod! Ami számodra igazán fontos, arra mindig van idő. 
- Szabadulj meg az időrablóktól! Számítógépes játékok, céltalan internetböngészés, TV bámulás érdemtelen műsorokkal... Ne hagyd magad! Ezek nem érdemlik meg a figyelmed, amikor annyi más hasznosat is csinálhatnál!
- Soha ne add fel! Soha nem késő változni, soha nem késő fejlődni, soha nem késő valamit jobban csinálni! Először kezd az egyik területtel, aztán a másikkal, így haladj előre.:-) 
- A jó hangulat, a belső harmónia és az önbizalom azért is fontos, mert a legtöbb halogatás hátterében ezek hiánya áll (pl.alkalmatlanság érzése, bénultság, depresszió,túlterheltség, motiváció hiánya...). 
- A rendszeres mozgás beiktatásával is sokat javíthatsz közérzeteden. 

Összefoglalva egy mondatban, hogy miért érdemes rá szavazni:
Az élet szép, és egy mosolyra mindig van időm. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése