2010. augusztus 23., hétfő

Ganozhi fogkrém

Kipróbáltunk egy újabb DXN terméket, ezúttal a Ganozhi fogkrémet. Már lassan 2 hónapja használjuk, így valós terméktapasztalatot tudok róla írni.

Az első fogmosástól kezdve nagyon szerettem az ízét, a hatását és fogat mosni vele. Nekem nagyon érzékeny fogaim, és fogínyem van, ezért fogkefében is érzékeny fogakhoz valót (extra soft) használok. Sokszor éreztem más fogkrémeknél, hogy csípte az ínyemet. A Ganozhi fogkrémmel nagyon kellemes volt a fogmosás.

Még kismamaként (akkor még érzékenyebbek a fogak) kipróbáltam egy másik gyógynövényes fogkrémet (P betűs), csak annak elég erős az íze, kicsit nehéz megszokni. A Ganozhinak enyhébb íze van, bár egy kicsit emlékeztetett arra a fogkrémre.

Egy szó, mint száz, akinek érzékenyek a fogai, annak érdemes kipróbálnia a Ganozhi fogkrémet. A saját tapasztalat alapján lehet leginkább eldönteni, hogy mennyire jó ez a fogkrém.

Amikor elfogyott nálunk az első tubussal, és visszatértem egy másik fogkrémre, már a második napon újra vérezni kezdett a fogínyem, így vettem újra egy Ganozhit. Nekem bevált.

Ha van kedved kipróbálni, itt megrendelheted.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése