2010. augusztus 27., péntek

Kihagyhatatlan ajánlatok?

Mióta csatlakoztam a DXN-hez egyre több ajánlatot kapok, sok más MLM-estől. Vajon miért gondolják azt, hogy ha már én is MLM tagja vagyok, akkor nyitott vagyok egy újabbra? 
Igen, aki már MLM-es, annak van egy fajta más gondolkodása. Ezt is tisztességes pénzkereseti lehetőségnek tartja, és talán már van is tapasztalata benne. Az is igaz, hogy kinek ez jön be, kinek az...

Ilyen "fantasztikus" ajánlatokat kaptam:
  • Ha kész vagy rá, hogy egy olyan csapathoz csatlakozz,ahol minden segítséget megkapsz, köztünk a helyed. (Ez szerintem minden MLM- nél alapvető elvárás.)
  • Magad osztod be az idődet, webkonferenciák,és a szponzorod segítik munkádat. Itt nem kell eladnod semmit, nem kell házalnod, hogy bármit megvegyenek, itt téged keresnek meg. (Na és hogyan tudom elérni, hogy megkeressenek?)
  • Gondold meg hisz, ez egy olyan lehetőség amit nem lehet kihagyni.Veszíteni valód nincs.Ha hajlandó vagy dolgozni, szorgalmad meghozza gyümölcsét. Várom jelentkezésed! (Örülök, hogy várod, de én még nem tudok semmit erről.)
  • Itt álmaid valóra válnak! Tegyél érte! (Húú, megvan a főnyeremény! )
  • Miért várnál a holnapra,hiszen akár most regisztrálhatsz. A naponta csatlakozók száma, rohamosan növekszik.Vajon miért? Mert mertek időben lépni,hisz a te szempontodból minden perc számít! A világ bármely részén csatlakoznak, az időrendben csak alád kerülnek, ami a te jutalékod szempontjából nagyon is számít. Dolgozni mindenhol kell,a pénzt nem adják munka nélkül, de nem mindegy, hogyan és mennyiért. (Az ilyen egyvonalas dolgokat egyszerűen nem értem.)
  • Fantasztikus bejelentésem van számodra! Most bárki javíthat az anyagi helyzetén, mert az átlagembereknek, extra jövedelmet jelenthet otthonról. NEM VICC HANEM KOMOLY LEHETŐSÉG NEKED, GYERE KÜZD LE A VÁLSÁGOT, MINÉL TÖBB BARÁTODAT HÍVD MEG! (No comment!)

Engem valahogy az ilyen nagy szavak nem vonzanak! Ráadásul van, aki minden nap küld nekem egy ilyen e-mailt! Valóban át kell térni egy más üzemmódba. Az ajánlatokkal nem bombázni kell az embereket, hanem tájékoztatni őket egy lehetőségről. Ezért dolgozom, hogy a blogom, és a honlapom, minél több ember megtalálja, és akinek megtetszik ez a lehetőség, az tudjon minél több információt gyűjteni, és megfontoltan, a saját maga döntése alapján lépjen velem kapcsolatba. Nem könnyű. :-) De ennek köszönhetően viszont biztos olyan embereket találok, akik komolyan gondolják.

Az is hozzátartozik, hogy nem szeretném őket bántani, ők is azon dolgoznak, hogy a saját életüket és a másokét is, kitartó munkával jobbá tegyék. Az eszközökkel nem mindig értek egyet, de attól még lehet, hogy nekik ez a jó, de nekem biztosan nem való!

Volt akinek válaszoltam:
Én megtaláltam, amit kerestem. A DXN nekem való. Szeretem a termékeket, az egész rendszert. Nem kell bemutatókat tartani, sem embereket hívogatni, ez nagyrészt online MLM.
Köszönöm, de nem kérek több ajánlatot,én a DXN hálózatépítésbe fektetem az energiáim.

A szponzorom megerősítése:
Jól tetted, hogy a DXN-t választottad, mert kevés olyan cég van, amelynek ennyire humánus bónusz-rendszere lenne! Ráadásul ez nem egy forgalmazói, hanem FOGYASZTÓI hálózat, amely hasonló, mondjuk a METRO-hálózatához. A tagok jelentős kedvezménnyel vásárolhatnak nagyon jó minőségű, kiváló hatású és igen finom termékeket.
Ha valaki csak az egészsége megőrzése, vagy a gyógyulásának támogatására akar ganodermás termékeket vásárolni, annak már akkor is megéri regisztrálni, és jelentős kedvezményt élvezhet.
A teljes körű online támogatás pedig megoldást jelenthet azok számára is, akik eddig azért nem próbálkoztak MLM-el, mert tartottak a visszautasítástól. Engem is csak azok keresnek meg, akiknek az érdeklődését felkeltette a kávés honlapom és így nem kell kifogásokat kezelnem és nem találkozom visszautasításokkal.

Engem is bombáznak naponta jobbnál-jobb ajánlatokkal, nagyon alaposan utánanézek mindnek és eddig még nem találtam még egy olyat se, ami megközelítette volna a DXN lehetősége által nyújtott előnyöket!

További sok sikert kívánok neked!
Cél a gyémánt!
Laci

J: Köszi! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése